Spoiler:INFORMACJE OGÓLNE
Aby zainicjować wyprawę do Lochów Gildii trzeba mieć poziom 50+ i być oficerem lub przywódcą.
Koszt wyprawy w złocie pojawi się po najechaniu kursorem na przycisk lochów gildii (w chwili obecnej poprawnie wyświetla się tylko przywódcy lv50+ i oficerom, normalni członkowie gildii widzą tę kwotę mocno zawyżoną i niepoprawną).
W oknie Gildii, obok rangi i czci będzie widoczne ile poziomów lochów zostało ukończonych.
Będzie 50 poziomów lochów gildii.
By wziąć udział w wyprawie do Lochów Gildii trzeba być członkiem co najmniej 24 godziny i należy się dołączyć przez kliknięcie na odpowiedni przycisk (tak jak w przypadku wojny). Kto się nie dołączy ten nie będzie brać udziału i nie dostanie doświadczenia.
Spoiler:NAGRODY
Nagroda indywidualna: Doświadczenie proporcjonalne do poziomu postaci.
Nagroda wspólna gildii: Poziom Trenera +1 (bonus do doświadczenia +2%) Poziom Skarbca +1 (bonus do złota z misji i warty +2%)
Za przejście wszystkich lochów można zyskać dodatkowe +50 poziomów budynków (czyli dodatkowe +100% bonusu). Dodatkowe, czyli takie poza tym co kupujemy normalnie za złoto i grzyby. Możemy jednocześnie zwiększać poziom budynków złotem i grzybami i ulepszać je przechodząc Lochy - jedno drugiemu nie przeszkadza. Z tym, że ulepszanie za pomocą złota i grzybów ma limit do poziomu 50 i bonusu 100%, więc przechodzenie Lochów Gildii to jedyna możliwość rozwinięcia budynków w sumie do poziomu 100 i uzyskania w sumie +200% bonusu, po tym jak już wszystko wykupimy.
Przy jednoczesnym przechodzeniu lochów i ulepszaniu za pomocą złota i grzybów ceny budynków się nie zmieniają. Jeśli na przykład najpierw zapłaciliśmy za 25 poziomów Skarbca, a potem poszliśmy 2 razy do lochów, to chcąc kupić kolejny poziom zapłacimy jak za lv26 (lv25+1), mimo że będziemy mieć już lv28, bo przechodzenie lochów nie wlicza się do kolejki płatności.
Lochy Gildii 1 - 10
Loch Gildii 1 - Brodzik (Koszt: 105 261 złota)
1. Lv10 Banshee [Życie: 3 388] 2. Lv10 Siny Sęp [Życie: 3 388] 3. Lv10 Banshee [Życie: 3 388] 4. Lv10 Siny Sęp [Życie: 3 388] 5. Lv10 Banshee [Życie: 3 388] 6. Lv10 Siny Sęp [Życie: 3 388] 7. Lv10 Banshee [Życie: 3 388] 8. Lv10 Siny Sępe [Życie: 3 388] 9. Lv16 Banshee [Życie: 26 724] 10. Lv26 Siny Sęp [Życie: 105 300] 11. Lv36 Banshee [Życie: 203 648]
BOSS: Lv50 Śmiercionośna kaczuszka [Życie: 1 144 440]
Loch Gildii 2 - 6 i pół morza (Koszt: 226 626 złota)
1. Lv10 Banshee [Życie: 3 388] 2. Lv10 Siny Sęp [Życie: 3 388] 3. Lv10 Banshee [Życie: 3 388] 4. Lv10 Siny Sęp [Życie: 3 388] 5. Lv10 Banshee [Życie: 3 388] 6. Lv10 Siny Sęp [Życie: 3 388] 7. Lv10 Banshee [Życie: 3 388] 8. Lv10 Siny Sęp [Życie: 3 388] 9. Lv12 Banshee [Życie: 13 130] 10. Lv16 Siny Sęp [Życie: 17 816] 11. Lv26 Banshee [Życie: 105 300] 12. Lv36 Siny Sęp [Życie: 152 736] 13. Lv46 Banshee [Życie: 506 660]
BOSS: Lv60 Admirał Klabaternik [Życie: 1 854 400]
Loch Gildii 3 - Mielizna głębinowa (Koszt: 365 661 złota)
1. Lv10 Banshee [Życie: 3 388] 2. Lv10 Siny Sęp [Życie: 3 388] 3. Lv10 Banshee [Życie: 3 388] 4. Lv10 Siny Sęp [Życie: 3 388] 5. Lv10 Banshee [Życie: 3 388] 6. Lv10 Siny Sęp [Życie: 3 388] 7. Lv14 Banshee [Życie: 18 600] 8. Lv18 Siny Sęp [Życie: 32 110] 9. Lv22 Banshee [Życie: 18 216] 10. Lv26 Siny Sęp [Życie: 70 200] 11. Lv36 Banshee [Życie: 152 736] 12. Lv46 Siny Sęp [Życie: 379 995] 13. Lv56 Banshee [Życie: 620 160]
BOSS: Lv70 Mordercza Rozgwiazda [Życie: 3 408 000]
Loch Gildii 4 - Ogródek działkowy (Koszt: 523 836 złota)
1. Lv10 Kobra cienista [Życie: 3 388] 2. Lv10 Szary T-Rex [Życie: 3 388] 3. Lv10 Potwornie Morderczy Zając [Życie: 3 388] 4. Lv10 Wijożmij [Życie: 3 388] 5. Lv12 Potwornie złowrogi zając [Życie: 13 130] 6. Lv16 Kobra cienista [Życie: 17 816] 7. Lv20 Szary T-Rex [Życie: 29 232] 8. Lv24 Potwornie morderczy zając [Życie: 59 500] 9. Lv28 Wijożmij [Życie: 82 360] 10. Lv32 Potwornie złowrogi zając [Życie: 72 864] 11. Lv36 Kobra cienista [Życie: 101 824] 12. Lv46 Szary T-Rex [Życie: 379 995] 13. Lv56 Potwornie morderczy zając [Życie: 465 120] 14. Lv66 Wijożmij [Życie: 943 360]
BOSS: Lv80 Terror z głębin [Życie: 3 758 400]
Loch Gildii 5 - Pokraczna zerówka (Koszt: 702 750 złota)
1. Lv10 Ohydny gremlin [Życie: 3 388] 2. Lv10 Upadły mnich [Życie: 3 388] 3. Lv14 Okrutny gremlin [Życie: 18 600] 4. Lv18 Lew [Życie: 32 110] 5. Lv22 Adwokat diabła [Życie: 18 216] 6. Lv26 Ohydny gremlin [Życie: 70 200] 7. Lv30 Zielony gnoll [Życie: 34 596] 8. Lv34 Adwokat diabła [Życie: 84 840] 9. Lv38 Ohydny gremlin [Życie: 155 220] 10. Lv42 Zielony gnoll [Życie: 138 632] 11. Lv46 Adwokat diabła [Życie: 253 330] 12. Lv56 Ohydny gremlin [Życie: 465 120] 13. Lv66 Upadły mnich [Życie: 707 520] 14. Lv76 Glompf ognisty [Życie: 1 330 560]
BOSS: Lv90 Złośliwa smarkula [Życie: 6 188 000]
Loch Gildii 6 - Królestwo Krasnoludów Cienia (Koszt: 753 720 złota)
1. Lv16 Banshee [Życie: 17 816] 2. Lv20 Jaskiniowy cyklop [Życie: 29 232] 3. Lv24 Bordowy centaur [Życie: 59 500] 4. Lv28 Bordowy centaur [Życie: 82 360] 5. Lv32 Byczy kark [Życie: 72 864] 6. Lv36 Cyklop piaskowy [Życie: 101 824] 7. Lv40 Okrutna tarantula [Życie: 182 450] 8. Lv44 Banshee [Życie: 73 980] 9. Lv48 Jaskiniowy cyklop [Życie: 275 870] 10. Lv52 Bordowy centaur [Życie: 254 824] 11. Lv56 Bordowy centaur [Życie: 310 080] 12. Lv66 Bordowy centaur [Życie: 707 520] 13. Lv76 Banshee [Życie: 997 920] 14. Lv86 Szkielet [Życie: 2 227 200]
BOSS: Lv100 Król Krasnoludów Cienia [Życie: 6 302 400]
Loch Gildii 7 - Pałac ze szkła (Koszt: 807 540 złota)
1. Lv26 Męczydusza [Życie: 70 200] 2. Lv30 Brązowy gargulec [Życie: 34 596] 3. Lv34 Nocna zmora [Życie: 84 840] 4. Lv38 Żywiołak powietrza [Życie: 155 220] 5. Lv42 Szkielet voodoo [Życie: 138 632] 6. Lv46 Nietoperz pylisty [Życie: 253 330] 7. Lv50 Plugawy nietoperz [Życie: 228 888] 8. Lv54 Szkielet voodoo [Życie: 352 000] 9. Lv58 Nietoperz pylisty [Życie: 339 840] 10. Lv62 Plugawy nietoperz [Życie: 504 000] 11. Lv66 Żywiołak powietrza [Życie: 471 680] 12. Lv76 Męczydusza [Życie: 997 920] 13. Lv86 Brązowy gargulec [Życie: 1 670 400] 14. Lv96 Nocna zmora [Życie: 2 871 200]
BOSS: Lv110 Niewidzialny koszmar [Życie: 7 814 400]
Loch Gildii 8 - Bronx (Koszt: 864 300 złota)
1. Lv36 Mroźny aligator [Życie: 101 824] 2. Lv40 Nieumarły zombie [Życie: 182 450] 3. Lv44 Zły kradziej [Życie: 73 980] 4. Lv48 Adwokat diabła [Życie: 275 870] 5. Lv52 Zły kradziej [Życie: 254 824] 6. Lv56 Ohydny gremlin [Życie: 310 080] 7. Lv60 Krokodyl mulisty [Życie: 370 880] 8. Lv64 Obrzydliwy ożywieniec [Życie: 546 000] 9. Lv68 Mroźny aligator [Życie: 634 800] 10. Lv72 Nieumarły zombie [Życie: 584 000] 11. Lv76 Zły kradziej [Życie: 665 280] 12. Lv86 Adwokat diabłat [Życie: 1 670 400] 13. Lv96 Zły kradziej [Życie: 2 153 400] 14. Lv106 Ohydny gremlin [Życie: 2 876 160]
BOSS: Lv120 Alfons Biggie "P.I.M.P" [Życie: 4 549 600]
Loch Gildii 9 - Grota Nietoperza (Koszt: 924 510 złota)
1. Lv46 Podstępny Wampir [Życie: 253 330] 2. Lv50 Obrzydliwy ożywieniec [Życie: 228 888] 3. Lv54 Szkaradny demon [Życie: 352 000] 4. Lv58 Podstępny Wampir [Życie: 339 840] 5. Lv62 Krwiożerczy wampir [Życie: 504 000] 6. Lv66 Obrzydliwy ożywieniec [Życie: 471 680] 7. Lv70 Ghul nocny [Życie: 681 600] 8. Lv74 Siny ghul [Życie: 780 000] 9. Lv78 Siny ghul [Życie: 707 840] 10. Lv82 Nietoperz pylisty [Życie: 796 800] 11. Lv86 Plugawy nietoperz [Życie: 1 113 600] 12. Lv96 Okrutna tarantula [Życie: 2 153 400] 13. Lv106 Odrażający demon [Życie: 2 157 120] 14. Lv116 Wampir grozy [Życie: 3 519 360]
BOSS: Lv130 Hrabia [Życie: 11 318 400]
Loch Gildii 10 - Ziemia Goblinów (Koszt: 987 945 złota)
1. Lv56 Chciwy gremlin [Życie: 310 080] 2. Lv60 Ohydny gremlin [Życie: 370 880] 3. Lv64 Przybysz z obcej planety [Życie: 546 000] 4. Lv68 Okrutnie jadowity gremlin [Życie: 634 800] 5. Lv72 Chciwy gremlin [Życie: 584 000] 6. Lv76 Ohydny gremlin [Życie: 665 280] 7. Lv80 Przybysz z obcej planety [Życie: 751 680] 8. Lv84 Okrutnie jadowity gremlin [Życie: 1 054 000] 9. Lv88 Chciwy gremlin [Życie: 939 840] 10. Lv92 Ohydny gremlin [Życie: 1 302 000] 11. Lv96 Przybysz z obcej planety [Życie: 1 435 600] 12. Lv106 Okrutnie jadowity gremlin [Życie: 2 157 120] 13. Lv116 Chciwy gremlin [Życie: 2 639 520] 14. Lv126 Przybysz z kosmosu [Życie: 5 283 200]
Spoiler:WSKOZÓWKI Wskazówka 1 Jeśli zaliczyłeś lochy będąc w jednej gildii, to możesz wziąć udział w ataku na te same lochy z inną gildią, ale nie otrzymasz już punktów doświadczenia. Za każdy poziom lochów można dostać doświadczenie tylko raz.
Wskazówka 2 Jeśli przegapisz wyprawę do lochów, przez to że nie kliknąłeś na przycisk dołączenia się do nich, to nie dostaniesz żadnej nagrody, ani nie będziesz mógł powtórzyć ataku. Mimo tego skorzystasz z bonusu ulepszonych budynków gildii.
Spoiler:JAK TO WSZYSTKO DZIAŁA Atak zacznie się automatycznie o podanej godzinie (10 godzin po zainicjowaniu rajdu).
Nie można jednocześnie atakować innej gildii i iść na wyprawę -> albo albo, trzeba się zdecydować na jedno z tych dwóch. Obrona przed inną gildią nie przeszkadza niczemu (można iść na wyprawę i się bronić jednocześnie).
Uczestnicy wyprawy będą atakować po kolei potwory w podobny sposób jak na wojnie gildii, zaczynając od najsłabszych i kończąc na najsilniejszych.
W przypadku powodzenia, wszyscy którzy się dołączyli otrzymają doświadczenie (proporcjonalnie do ich poziomu).
Zwycięstwo zagwarantuje także ulepszenie budynków gildii.
W przypadku niepowodzenia będzie można spróbować raz jeszcze, ale trzeba będzie ponownie zapłacić.
|