Jot Pe

SHAKES & FIDGET.

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

WITAMY NA FORUM GILDII Jot Pe!

#1 2010-11-01 21:25:35

Mozi

Administrator

Zarejestrowany: 2010-10-31
Posty: 8
Punktów :   

Wszystko o Lochu Gildii

Spoiler:

INFORMACJE OGÓLNE

Aby zainicjować wyprawę do Lochów Gildii trzeba mieć poziom 50+ i być oficerem lub przywódcą.

Koszt wyprawy w złocie pojawi się po najechaniu kursorem na przycisk lochów gildii (w chwili obecnej poprawnie wyświetla się tylko przywódcy lv50+ i oficerom, normalni członkowie gildii widzą tę kwotę mocno zawyżoną i niepoprawną).

W oknie Gildii, obok rangi i czci będzie widoczne ile poziomów lochów zostało ukończonych.

Będzie 50 poziomów lochów gildii.

By wziąć udział w wyprawie do Lochów Gildii trzeba być członkiem co najmniej 24 godziny i należy się dołączyć przez kliknięcie na odpowiedni przycisk (tak jak w przypadku wojny).
Kto się nie dołączy ten nie będzie brać udziału i nie dostanie doświadczenia.

Spoiler:

NAGRODY

Nagroda indywidualna:
Doświadczenie proporcjonalne do poziomu postaci.

Nagroda wspólna gildii:
Poziom Trenera +1 (bonus do doświadczenia +2%)
Poziom Skarbca +1 (bonus do złota z misji i warty +2%)

Za przejście wszystkich lochów można zyskać dodatkowe +50 poziomów budynków (czyli dodatkowe +100% bonusu).
Dodatkowe, czyli takie poza tym co kupujemy normalnie za złoto i grzyby.
Możemy jednocześnie zwiększać poziom budynków złotem i grzybami i ulepszać je przechodząc Lochy - jedno drugiemu nie przeszkadza. Z tym, że ulepszanie za pomocą złota i grzybów ma limit do poziomu 50 i bonusu 100%, więc przechodzenie Lochów Gildii to jedyna możliwość rozwinięcia budynków w sumie do poziomu 100 i uzyskania w sumie +200% bonusu, po tym jak już wszystko wykupimy.

Przy jednoczesnym przechodzeniu lochów i ulepszaniu za pomocą złota i grzybów ceny budynków się nie zmieniają. Jeśli na przykład najpierw zapłaciliśmy za 25 poziomów Skarbca, a potem poszliśmy 2 razy do lochów, to chcąc kupić kolejny poziom zapłacimy jak za lv26 (lv25+1), mimo że będziemy mieć już lv28, bo przechodzenie lochów nie wlicza się do kolejki płatności.

Lochy Gildii 1 - 10

Loch Gildii 1 - Brodzik
(Koszt: 105 261 złota)

1. Lv10 Banshee [Życie: 3 388]
2. Lv10 Siny Sęp [Życie: 3 388]
3. Lv10 Banshee [Życie: 3 388]
4. Lv10 Siny Sęp [Życie: 3 388]
5. Lv10 Banshee [Życie: 3 388]
6. Lv10 Siny Sęp [Życie: 3 388]
7. Lv10 Banshee [Życie: 3 388]
8. Lv10 Siny Sępe [Życie: 3 388]
9. Lv16 Banshee [Życie: 26 724]
10. Lv26 Siny Sęp [Życie: 105 300]
11. Lv36 Banshee [Życie: 203 648]

BOSS: Lv50 Śmiercionośna kaczuszka [Życie: 1 144 440]




Loch Gildii 2 - 6 i pół morza
(Koszt: 226 626 złota)

1. Lv10 Banshee [Życie: 3 388]
2. Lv10 Siny Sęp [Życie: 3 388]
3. Lv10 Banshee [Życie: 3 388]
4. Lv10 Siny Sęp [Życie: 3 388]
5. Lv10 Banshee [Życie: 3 388]
6. Lv10 Siny Sęp [Życie: 3 388]
7. Lv10 Banshee [Życie: 3 388]
8. Lv10 Siny Sęp [Życie: 3 388]
9. Lv12 Banshee [Życie: 13 130]
10. Lv16 Siny Sęp [Życie: 17 816]
11. Lv26 Banshee [Życie: 105 300]
12. Lv36 Siny Sęp [Życie: 152 736]
13. Lv46 Banshee [Życie: 506 660]

BOSS: Lv60 Admirał Klabaternik [Życie: 1 854 400]




Loch Gildii 3 - Mielizna głębinowa
(Koszt: 365 661 złota)

1. Lv10 Banshee [Życie: 3 388]
2. Lv10 Siny Sęp [Życie: 3 388]
3. Lv10 Banshee [Życie: 3 388]
4. Lv10 Siny Sęp [Życie: 3 388]
5. Lv10 Banshee [Życie: 3 388]
6. Lv10 Siny Sęp [Życie: 3 388]
7. Lv14 Banshee [Życie: 18 600]
8. Lv18 Siny Sęp [Życie: 32 110]
9. Lv22 Banshee [Życie: 18 216]
10. Lv26 Siny Sęp [Życie: 70 200]
11. Lv36 Banshee [Życie: 152 736]
12. Lv46 Siny Sęp [Życie: 379 995]
13. Lv56 Banshee [Życie: 620 160]

BOSS: Lv70 Mordercza Rozgwiazda [Życie: 3 408 000]




Loch Gildii 4 - Ogródek działkowy
(Koszt: 523 836 złota)

1. Lv10 Kobra cienista [Życie: 3 388]
2. Lv10 Szary T-Rex [Życie: 3 388]
3. Lv10 Potwornie Morderczy Zając [Życie: 3 388]
4. Lv10 Wijożmij [Życie: 3 388]
5. Lv12 Potwornie złowrogi zając [Życie: 13 130]
6. Lv16 Kobra cienista [Życie: 17 816]
7. Lv20 Szary T-Rex [Życie: 29 232]
8. Lv24 Potwornie morderczy zając [Życie: 59 500]
9. Lv28 Wijożmij [Życie: 82 360]
10. Lv32 Potwornie złowrogi zając [Życie: 72 864]
11. Lv36 Kobra cienista [Życie: 101 824]
12. Lv46 Szary T-Rex [Życie: 379 995]
13. Lv56 Potwornie morderczy zając [Życie: 465 120]
14. Lv66 Wijożmij [Życie: 943 360]

BOSS: Lv80 Terror z głębin [Życie: 3 758 400]




Loch Gildii 5 - Pokraczna zerówka
(Koszt: 702 750 złota)

1. Lv10 Ohydny gremlin [Życie: 3 388]
2. Lv10 Upadły mnich [Życie: 3 388]
3. Lv14 Okrutny gremlin [Życie: 18 600]
4. Lv18 Lew [Życie: 32 110]
5. Lv22 Adwokat diabła [Życie: 18 216]
6. Lv26 Ohydny gremlin [Życie: 70 200]
7. Lv30 Zielony gnoll [Życie: 34 596]
8. Lv34 Adwokat diabła [Życie: 84 840]
9. Lv38 Ohydny gremlin [Życie: 155 220]
10. Lv42 Zielony gnoll [Życie: 138 632]
11. Lv46 Adwokat diabła [Życie: 253 330]
12. Lv56 Ohydny gremlin [Życie: 465 120]
13. Lv66 Upadły mnich [Życie: 707 520]
14. Lv76 Glompf ognisty [Życie: 1 330 560]

BOSS: Lv90 Złośliwa smarkula [Życie: 6 188 000]




Loch Gildii 6 - Królestwo Krasnoludów Cienia
(Koszt: 753 720 złota)

1. Lv16 Banshee [Życie: 17 816]
2. Lv20 Jaskiniowy cyklop [Życie: 29 232]
3. Lv24 Bordowy centaur [Życie: 59 500]
4. Lv28 Bordowy centaur [Życie: 82 360]
5. Lv32 Byczy kark [Życie: 72 864]
6. Lv36 Cyklop piaskowy [Życie: 101 824]
7. Lv40 Okrutna tarantula [Życie: 182 450]
8. Lv44 Banshee [Życie: 73 980]
9. Lv48 Jaskiniowy cyklop [Życie: 275 870]
10. Lv52 Bordowy centaur [Życie: 254 824]
11. Lv56 Bordowy centaur [Życie: 310 080]
12. Lv66 Bordowy centaur [Życie: 707 520]
13. Lv76 Banshee [Życie: 997 920]
14. Lv86 Szkielet [Życie: 2 227 200]

BOSS: Lv100 Król Krasnoludów Cienia [Życie: 6 302 400]




Loch Gildii 7 - Pałac ze szkła
(Koszt: 807 540 złota)

1. Lv26 Męczydusza [Życie: 70 200]
2. Lv30 Brązowy gargulec [Życie: 34 596]
3. Lv34 Nocna zmora [Życie: 84 840]
4. Lv38 Żywiołak powietrza [Życie: 155 220]
5. Lv42 Szkielet voodoo [Życie: 138 632]
6. Lv46 Nietoperz pylisty [Życie: 253 330]
7. Lv50 Plugawy nietoperz [Życie: 228 888]
8. Lv54 Szkielet voodoo [Życie: 352 000]
9. Lv58 Nietoperz pylisty [Życie: 339 840]
10. Lv62 Plugawy nietoperz [Życie: 504 000]
11. Lv66 Żywiołak powietrza [Życie: 471 680]
12. Lv76 Męczydusza [Życie: 997 920]
13. Lv86 Brązowy gargulec [Życie: 1 670 400]
14. Lv96 Nocna zmora [Życie: 2 871 200]

BOSS: Lv110 Niewidzialny koszmar [Życie: 7 814 400]




Loch Gildii 8 - Bronx
(Koszt: 864 300 złota)

1. Lv36 Mroźny aligator [Życie: 101 824]
2. Lv40 Nieumarły zombie [Życie: 182 450]
3. Lv44 Zły kradziej [Życie: 73 980]
4. Lv48 Adwokat diabła [Życie: 275 870]
5. Lv52 Zły kradziej [Życie: 254 824]
6. Lv56 Ohydny gremlin [Życie: 310 080]
7. Lv60 Krokodyl mulisty [Życie: 370 880]
8. Lv64 Obrzydliwy ożywieniec [Życie: 546 000]
9. Lv68 Mroźny aligator [Życie: 634 800]
10. Lv72 Nieumarły zombie [Życie: 584 000]
11. Lv76 Zły kradziej [Życie: 665 280]
12. Lv86 Adwokat diabłat [Życie: 1 670 400]
13. Lv96 Zły kradziej [Życie: 2 153 400]
14. Lv106 Ohydny gremlin [Życie: 2 876 160]

BOSS: Lv120 Alfons Biggie "P.I.M.P" [Życie: 4 549 600]




Loch Gildii 9 - Grota Nietoperza
(Koszt: 924 510 złota)

1. Lv46 Podstępny Wampir [Życie: 253 330]
2. Lv50 Obrzydliwy ożywieniec [Życie: 228 888]
3. Lv54 Szkaradny demon [Życie: 352 000]
4. Lv58 Podstępny Wampir [Życie: 339 840]
5. Lv62 Krwiożerczy wampir [Życie: 504 000]
6. Lv66 Obrzydliwy ożywieniec [Życie: 471 680]
7. Lv70 Ghul nocny [Życie: 681 600]
8. Lv74 Siny ghul [Życie: 780 000]
9. Lv78 Siny ghul [Życie: 707 840]
10. Lv82 Nietoperz pylisty [Życie: 796 800]
11. Lv86 Plugawy nietoperz [Życie: 1 113 600]
12. Lv96 Okrutna tarantula [Życie: 2 153 400]
13. Lv106 Odrażający demon [Życie: 2 157 120]
14. Lv116 Wampir grozy [Życie: 3 519 360]

BOSS: Lv130 Hrabia [Życie: 11 318 400]




Loch Gildii 10 - Ziemia Goblinów
(Koszt: 987 945 złota)

1. Lv56 Chciwy gremlin [Życie: 310 080]
2. Lv60 Ohydny gremlin [Życie: 370 880]
3. Lv64 Przybysz z obcej planety [Życie: 546 000]
4. Lv68 Okrutnie jadowity gremlin [Życie: 634 800]
5. Lv72 Chciwy gremlin [Życie: 584 000]
6. Lv76 Ohydny gremlin [Życie: 665 280]
7. Lv80 Przybysz z obcej planety [Życie: 751 680]
8. Lv84 Okrutnie jadowity gremlin [Życie: 1 054 000]
9. Lv88 Chciwy gremlin [Życie: 939 840]
10. Lv92 Ohydny gremlin [Życie: 1 302 000]
11. Lv96 Przybysz z obcej planety [Życie: 1 435 600]
12. Lv106 Okrutnie jadowity gremlin [Życie: 2 157 120]
13. Lv116 Chciwy gremlin [Życie: 2 639 520]
14. Lv126 Przybysz z kosmosu [Życie: 5 283 200]




Spoiler:

WSKOZÓWKI
Wskazówka 1
Jeśli zaliczyłeś lochy będąc w jednej gildii, to możesz wziąć udział w ataku na te same lochy z inną gildią, ale nie otrzymasz już punktów doświadczenia. Za każdy poziom lochów można dostać doświadczenie tylko raz.

Wskazówka 2
Jeśli przegapisz wyprawę do lochów, przez to że nie kliknąłeś na przycisk dołączenia się do nich, to nie dostaniesz żadnej nagrody, ani nie będziesz mógł powtórzyć ataku. Mimo tego skorzystasz z bonusu ulepszonych budynków gildii.

Spoiler:

JAK TO WSZYSTKO DZIAŁA
Atak zacznie się automatycznie o podanej godzinie (10 godzin po zainicjowaniu rajdu).

Nie można jednocześnie atakować innej gildii i iść na wyprawę -> albo albo, trzeba się zdecydować na jedno z tych dwóch.
Obrona przed inną gildią nie przeszkadza niczemu (można iść na wyprawę i się bronić jednocześnie).

Uczestnicy wyprawy będą atakować po kolei potwory w podobny sposób jak na wojnie gildii, zaczynając od najsłabszych i kończąc na najsilniejszych.

W przypadku powodzenia, wszyscy którzy się dołączyli otrzymają doświadczenie (proporcjonalnie do ich poziomu).

Zwycięstwo zagwarantuje także ulepszenie budynków gildii.

W przypadku niepowodzenia będzie można spróbować raz jeszcze, ale trzeba będzie ponownie zapłacić.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
kredyty pozabankowe oblivion wymagania nazwiska żydowskie kryzys malzenski forum psychologiczne Opisy na gg o motocyklistach